Časté otázky

1Koľko stojí poštovné?
Dobierkou slovenskou poštou,doručenie 1-2 dni 4,90€
Kuriérom-slovenskou poštou, doručenie obvykle do 24hod. 7,50€ (výhoda kuriérom je, že ak Vás nenájde doma, bude Vás telefonicky kontaktovať, vhodný spôsob pre doručenie do budov, kde je veľa firiem)
2Kedy mi pošlete tovar?
Všetky objednávky vytvorené do 16,00 hod. (pracovný deň) sa snažíme odoslať ešte v ten deň, prípadne na druhý deň. Ak by sa stalo, že Vám ju nemôžeme odoslať do 24 hodín, budeme Vás telefonicky (ak sa nedovoláme tak e-mailom) kontaktovať.
3Máte všetko skladom?
Tovar máme na 99% skladom. Ak si objednáte niečo, čo by sme zhodou okolností náhodou nemali, ihneď Vás budeme kontaktovať o najbižšom naskladnení a odoslaní.
4Kontaktovať pred doručením?
Ak chcete, aby vás kontaktovali pred doručením zásielky na mobilný telefón, je potrebné si zvoliť doručenie kuriérom. Pokiaľ si zvolíte doručenie Slovenskou poštou, poštári pred doručením zásielok príjemcov telefonicky nekontaktujú!
5Ako postupovať pri reklamácií?
V prípade, že sa na výrobku vyskytne vada, ktorú ste nezavinili, doporučujeme aby ste nám to čo najskôr oznámili telefonicky alebo e-mailom . Urýchlite tak celý proces.
Ak chcete poškodený výrobok vrátiť, nie je problém. Vrátime Vám celú časť sumy vrátane poštovného.
Ak chcete výrobok len vymeniť v dôlsledku vady, pošlite nám výrobok naspäť a čo najskôr vám pošleme nový a vrátime Vám peniaze za poštovné.
Záručná doba sa vzťahuje aj na výrobky predávané vo výpredajoch, či so zľavou. Ak je však poskytnutá zľava kvôli určitej vade tovaru, túto vadu potom nie je možné reklamovať.